SOUKUP Experience je zcela nový koncept showroomu společnosti Keramika SOUKUP. Na trhu kompletního vybavení koupelen působí tato společnost již od roku 1991. Novým konceptem showroomu SOUKUP Experience přináší nejnovější trendy z celého světa do Čech a reaguje tak na neustále se zvyšující poptávku po jedinečném, kvalitním a moderním vybavení koupelen.
Showroom SOUKUP Experience je vlajkovým showroomem Keramiky SOUKUP zaměřeným na prezentaci nejmodernějších designových trendů v koupelnovém vybavení. Primárním úkolem GINFIZZ bylo maximalizovat ve špičce sezóny (zimní měsíce) návštěvnost této pobočky, sekundárním cílem bylo rozšířit povědomí značky. Výzvou, se kterou jsme se museli vypořádat bylo, jak komunikovat celou šíři sortimentu, do kterého patří i kromě vybavení koupelen, také podlahy a dveře.
Museli jsme vzít v úvahu požadavek na poměrně dlouhou dobu trvání kampaně (30 dní) versus požadované datum zahájení, a z toho plynoucí velmi krátký čas na samotnou přípravu celé strategie i realizace kampaně (14 dní). Abychom navnadili dostatečný počet nových návštěvníků na pobočce, potřebovali jsme jim co nejlépe ukázat, že se jedná o showroom zcela odlišný od toho, co dosud znali, a potřebovali jsme, aby se do něj vydali „ihned“ – tedy silnou incentivu. Jako nejvhodnější strategii pro splnění cílů jsme zvolili rozsáhlou influencer kampaň:
Vytvoření vhodné marketingové strategie pro splnění cílů klienta.
Správa reklamních kampaní na sociálních sítích.
Výběr influencerů, komunikace, briefy, zajištění výstupů.
Community management a správa social kanálů v době kampaně.
Zajištění bezproblémového chodu celého projektu.
Zajištění potřebných grafických podkladů, od designu až po tisk.
Dělnická 5, Praha 7.
Tel.: +420 778 074 474
Tel.: +420 774 333 393
E-mail: damsi@ginfizz.cz
© 2020 GINFIZZ. Made With Love.