SOUKUP Experience

SOUKUP Experience je zcela nový koncept showroomu společnosti Keramika SOUKUP. Na trhu kompletního vybavení koupelen působí tato společnost již od roku 1991. Novým konceptem showroomu SOUKUP Experience přináší nejnovější trendy z celého světa do Čech a reaguje tak na neustále se zvyšující poptávku po jedinečném, kvalitním a moderním vybavení koupelen.


 

Problém

Showroom SOUKUP Experience je vlajkovým showroomem Keramiky SOUKUP zaměřeným na prezentaci nejmodernějších designových trendů v koupelnovém vybavení. Primárním úkolem GINFIZZ bylo maximalizovat ve špičce sezóny (zimní měsíce) návštěvnost této pobočky, sekundárním cílem bylo rozšířit povědomí značky. Výzvou, se kterou jsme se museli vypořádat bylo, jak komunikovat celou šíři sortimentu, do kterého patří i kromě vybavení koupelen, také podlahy a dveře.

Strategie

Museli jsme vzít v úvahu požadavek na poměrně dlouhou dobu trvání kampaně (30 dní) versus požadované datum zahájení, a z toho plynoucí velmi krátký čas na samotnou přípravu celé strategie i realizace kampaně (14 dní). Abychom navnadili dostatečný počet nových návštěvníků na pobočce, potřebovali jsme jim co nejlépe ukázat, že se jedná o showroom zcela odlišný od toho, co dosud znali, a potřebovali jsme, aby se do něj vydali „ihned“ – tedy silnou incentivu. Jako nejvhodnější strategii pro splnění cílů jsme zvolili rozsáhlou influencer kampaň:

  • - Zkombinovali jsme celkem 11 micro i macro influencerů, vybraných důsledně podle demografických údajů jejich sledujících.
  • - Jako incentivu k návštěvě showroomu jsme navrhli soutěž o 150 000 Kč na vybavení ze SOUKUP Experience (koupelny, podlahy, dveře).
  • - Podmínkou zapojení do soutěže byla fyzická návštěva showroomu a sdílení fotky z místa, čímž jsme zajistili fyzickou návštěvu pobočky i organické šíření povědomí o showroomu i soutěži.
  • - Social ads byly zaměřené geolokačně na maximalizaci rozšíření povědomí o konající se soutěži.

image
Kampaň splnila očekávání zadavatele a projevila se 2,5x větší návštěvnosti pobočky, a to i měsíc po skončení kampaně. Doručila celkem 187 stories od influencerů s celkovým dosahem 1 080 782 (s uložením ve výběrech po dobu 30 dní), 30 pevných postů od influencerů s celkových dosahem 455 000, 152 soutěžních příspěvků, a bonusově nárůst followers profilu společnosti o 17 %.

1000000
Celkový dosah Stories
17
% nárůst followers
152
Soutěžních příspěvků
250
% zvýšení návštěvnosti showroomu
S čím zde pomohl

GINFIZZ

01.
Strategie

Vytvoření vhodné marketingové strategie pro splnění cílů klienta.

02.
Social ads management

Správa reklamních kampaní na sociálních sítích.

03.
Influencer marketing

Výběr influencerů, komunikace, briefy, zajištění výstupů.

04.
Social media management

Community management a správa social kanálů v době kampaně.

05.
Project management

Zajištění bezproblémového chodu celého projektu.

06.
Design a tisková produkce

Zajištění potřebných grafických podkladů, od designu až po tisk.

Kde nás najdete?

Dělnická 5, Praha 7.

Tel.: +420 778 074 474
Tel.: +420 774 333 393

E-mail: damsi@ginfizz.cz

hidden

© 2020 GINFIZZ. Made With Love.